De gira per USURBIL...


p
Una "delegació" de l'Ajuntament de Vilassar de Mar, composada per l'alcalde, el regidor de Medi Ambient i el regidor d'Urbanisme, han estat aquest passat dilluns 22 de febrer a USURBIL.

Aquest cap de setmana 27 i 28 de febrer s'hi fa un referèndum per a decidir si se segueix amb el sistema PaP o al contrari es canvia al sistema de contendidors.


La comitiva vilassarenca hi va anar a fer campanya a favor dels contenidors...
Quina ha estat la nostra sorpresa al veure el nostre alcalde participant en uns actes d'un referèndum aliè, a Vilassar de Mar, se n'hi va demanar un i s'hi va negar!

Quina ha estat la nostra sospresa al llegir els artícles que han sortit, tant en premsa escrita, com en ràdio, com en format vídeo.

Us fem un petit resum de les frases més rocambolesques...

-“no se puede exigir tanto al ciudadano, porque no es su deber gestionar los residuos”.

-“reciclar es difícil y no puede hacerlo todo el mundo”

-“quizá estamos magnificacndo el reciclaje y deberíamos exigir a las instituciones que expliquen lo que están haciendo. No todo es trigo limpio, mover basura es un gran negocio”

-"el PAP, es mas caro, genera crispación social, no elimina la necesidad de un vertedero o incineradora y hurga en la intimidad de las personas”.

-“el quinto contenedor... es mejor por ser más ecológico, por obtener mejores resultdos, por ser bastante más barato, por ser más cómodo y porque no pone en riesgo la intimidad de las personas”

-“un sistema que sólo consiguió imponer entre los habitantes de la ciudad la esclavitud del reciclaje”

Podeu llegir les notícies relacionades a,


Podeu escoltar l'entrevista de ràdio a,


Podeu veure el vídeo aquí.

Usurbil from Endefensadelpap on Vimeo.
top